Wat onze klanten over ons zeggen.

Als je anderen meet moet je natuurlijk zelf ook met de billen bloot durven.

Sollicitanten

“Door de inzet van Sqillzer kunnen wij het kennisniveau toetsen en sollicitanten zo beter met elkaar vergelijken.”

Mirjam de Jong,
HR Manager, M2Media

M2Media

HR Manager Mirjam de Jong:

Bij het beoordelen van sollicitanten konden wij op basis van een CV nog niet heel nauwkeurig bepalen hoever iemand echt in zijn vakgebied is.

Door de inzet van Sqillzer kunnen wij het kennisniveau toetsen en kandidaten zo beter met elkaar vergelijken. Wij weten nu wat voor kennis de kandidaat heeft en waar iemand zich nog verder in kan gaan ontwikkelen. Naast het gebruik van de Sqillzer-categorieën maken wij in de tool ook gebruik van de mogelijkheid om zelf multiple choice vragen en open vragen toe te voegen.

We hebben meerdere kandidaten aangenomen op basis van de Sqillzer-test. 

M2Media is een mediabureau uit Hilversum die voor een geintegreerde aanpak van haar klanten gaat. Online speelt hierin een grote rol. http://www.m2media.nl
 

Audit

“Sqillzer helpt het kwaliteitsniveau van onze professionals doorlopend te meten langs onze niveaustandaarden.”

Adham Laamraoui,
Business Unit Manager, DPA Online Marketing

DPA Online Marketing

Business Unit Manager Adham Laamraoui:

DPA Online Marketing heeft sinds haar oprichting begin 2013 een stormachtige groei gemaakt. De groei komt met name voort uit het DPA Young Professional Program Digital Strategy, waarbij jonge talentvolle (Online) Marketeers worden ontwikkeld tot “digital strategists". De opzet van ons Young Professional Program Digital Strategy adresseert een drietal kritieke succesfactoren, die bepalend zijn voor de impact die de (Online) Marketeer heeft op haar omgeving. Aspecten als kennis, kunde en intellectueel vermogen worden dan ook uitvoerig getoetst en gekwantificeerd.

Binnen het landschap van assessoren en tools zijn er capaciteits- en persoonlijkheids- assessments te over, maar hoe stel je vast of iemand het ‘ambacht’ verstaat? De mate waartoe een (Online) Marketeer in staat is om abstracte problemen op te lossen en te vertalen naar toegepaste operationele activiteiten is nu juist de toegevoegde waarde. Zo borgen wij onze belofte aan de klant; “Plug & Play Online Marketing professionals”.

DPA Online Marketing werft, selecteert, detacheert en bemiddeld in 'Plug & Play' online professionals; direct inzetbaar en kosteneffectief. http://www.dpa.nl
 

0/1-meting

“Aan de hand van de resultaten van de 0-toets en 1-toets kunnen we de deelnemers inzicht bieden in hun leerrendement. ”

Stephan Stegeman,
Programma Manager Online Marketing, SRM

SRM

Programma Manager Online Marketing Stephan Stegeman:

Wij willen de deelnemers graag tijdens de opleiding al bewuster maken van hun leerrendement. Daarnaast is het maken van een toets natuurlijk nog een extra contactmoment met de materie, waardoor het voor de deelnemer aan meerdere kanten een positief effect heeft op het ontwikkelen van inzicht. 

Aan de hand van de resultaten van de 0-toets en 1-toets kunnen we de deelnemer inzicht bieden in hun leerrendement. Wij krijgen inzicht in hoeverre het leermateriaal blijft hangen na een training. We kunnen aan de hand van de resultaten van de 0-meting ook inschatten of er een aanzienlijk niveauverschil aanwezig is binnen de groep.

 

SRM is hét opleidingsinstituut voor beginnende én ervaren professionals in de marketing, marketingcommunicatie, management en communicatie. http://www.srm.nl
 

Zijn digitale vaardigheden binnen jouw organisatie ook van vitaal belang en is longlife learning de norm? Start dan nu met het werven, meten en ontwikkelen van digital professionals. Maak geheel kosteloos je account aan!

* Bij het aanmaken van een account ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden

 

Partners in Content

  • Catawiki
  • Dept
  • Google
  • Travix
  • Microsoft
  • NIMA
  • Traffic4U
  • DMP
  • SocialInc.
  • Yourzine
  • Frankwatching
  • Flinders
  • Mediaflex
 
Ook partner in content worden?